loading...
سلام و سلامتي
شمس بازدید : 100 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

لیمو(مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است، که ۱۰۰۰۰ بارقوی تر از شیمی درمانی است.
باید همه بدانیم که آب لیمو در پیشگیری از بیماری بسیار بسیار مفید است. طعم آن شیرین و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

شمس بازدید : 117 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

لذت بردن از زندگی با پول راحت تر است اما برای لذت بردن اگرچه پول لازم است اما کافی نیست. حتی برخی پا را فراتر گذاشته اند و معتقدند برای لذت بردن از زندگی حتی پول هم لازم نیست.

در این گزارش شما را با ۱۵ روش ارزان برای لذت بردن از زندگی آشنا می کنیم.

شمس بازدید : 96 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

نان‌های گرد را نصف کنید و روی آن گردو بچینید. یک تکه پنیر هم روی آن بگذارید. می‌توانید کمی کارامل هم روی گردوها بریزید تا با ایجاد یک طعم شور و شیرین، صبحانه‌ای‌ خوشمزه داشته باشید.

شمس بازدید : 85 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

۱- سعی کنید بیشتر از آن که در انتظار دریافت چیزی از همسرتان باشید، چیزی به او ببخشید. اگر هدف شما ایجاد حس رضایت و خوشبختی در همسرتان باشد، مطمئن باشید فرصت های بی شماری برای رسیدن به این هدف پیدا خواهید کرد. در این صورت شما نیز از لطف و محبت همسرتان برخوردار خواهید شد. زیرا انسان ها همواره سعی می کنند خوبی های دیگران را جبران کنند.
۲- وقتی همسرتان به شما توهین می کند، سکوت کنید و با او مقابله به مثل نکنید. زیرا با این کار از بروز بسیاری از بحث های غیر ضروری جلوگیری می کنید. این لحظات به سرعت سپری خواهند شد و شما می توانید در زمان بهتری با همسرتان درباره رفتارش صحبت کنید.

شمس بازدید : 81 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

نوزاد خود را بغل کنید به چشم هایش نگاه کرده و ماجرای روزتان را برایش تعریف کنید. این کار ممکن است احمقانه به نظر بیاید ولی به او در تولید صدا و تبدیل آن به کلمات کمک می کند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ماهنامه کودک، هر وقت کودکتان به اینکه چیزهای مختلف چطور کار می کنند علاقه نشان داد، او را تشویق کنید و اگر امکان داشت، اجازه دهید قطعات آن را از هم جدا کند. مثلا یک رادیوی قدیمی که دیگر از آن استفاده نمی کنید، وسیله خوبی است.

شمس بازدید : 94 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


.شما آقایونی که ازدواج کردید یا شما دوستانی که قصد دارید با دوران مجردی خداحافظی کنید، خوب می دونید که مادرزن نقش بسزایی در تلخی و یا شیرینی زندگی مشترک شما با همسرتان دارد. بطوریکه می توان ادعا کرد که کلید داشتن یک رابطه خوب و موفق با همسرتان این است که بتوانید رابطه خوبی با مادر او برقرار کنید. پس بهتر است برای اینکه بتوانید چنین رابطه ای داشته باشید از هر سرنخی استفاده کنید. به دنبال هر بهانه ای باشید تا از آن برای ایجاد چنین رابطه ای بهره ببرید و خودتان را از بلاهای نابهنگام نجات دهید. با هم موارد زیر را مرور می کنیم:

شمس بازدید : 74 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)
بهترین راه این است که خطراتی را که در کمین بچه‌هاست با زبانی قابل فهم برای آنها توضیح داد و بلافاصله روش‌های پیشگیری از این خطرات را هم به آنها آموزش داد و مهم تر از همه …
آموختن روش‌های محافظت از خود، شاید مهم‌ترین کاری باشد که والدین برای فرزندان‌شان انجام می‌دهند؛ حتی مهم‌تر از فراهم کردن خورد و خوراک و پوشاک مناسب….
البته همین‌ مهم‌ترین وظیفه، سخت‌ترین هم هست؛ چون اگر قرار باشد همه خطرات پیرامون کودک را به او توضیح بدهید، این کار آثار روانی نامطلوبی به جا می‌گذارد. در واقع کودک دیگر به هیچ چیز و هیچ کس اعتماد نخواهد داشت و یک احساس اضطراب و ترس همیشگی، با او همراه خواهد بود اما اگر از گفتن این خطرات صرف‌نظر کنید، باز هم این کارتان عواقب خاص خودش را خواهد داشت.
به گفته کارشناسان و روان شناسان ، در چنین مواردی باید خیلی حساب شده و منطقی با بچه‌ها صحبت کرد.. هیچ‌گاه نباید برای هوشیار کردن کودکان قصه‌های ترسناک برای آنها تعریف کرد چون این داستان‌ها بچه‌ها را در وحشت و اضطراب رها می‌کند و هیچ راه‌حلی به آنها یاد نمی‌دهد. در این خصوص می‌توان به ۱۰ مهارت مهمی که پدران و مادران وظیفه دارند به فرزند خود آموزش بدهند، اشاره کرد.
شمس بازدید : 85 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

در مقاله نظریه انواع هوش – ۷ نوع هوش در این سایت ۷ نوع هوش معرفی اجمالی شد. اینک ۲۵ توصیه مفید برای تقویت یکی از انواع هوشها با نام هوش فضایی یا  آورده شده است. البته برای کارایی بهتر ابتدا مقاله کلی انواع هوش – ۷ نوع هوش را بخوانید.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
سلام سلامتي بهداشت تن و روان اميد به زندگي خانوده آرماني تندرستي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 32,134